מעוצמת הסוללות ועד לבחירת נוזל לסיגריה אלקטרונית, כך תפיקו ענני עשן מרשימים

אם עישנתם סיגריות טבק רגילות בעבר אתם בטח יודעים שמדובר בטקס שלם. זה לא רק הניקוטין שצריך לזרום אל הדם, זה הוצאת הסיגריה מהחפיסה, הצתתה במצית, שאיפה עמוקה ונשיפת העשן. לבסוף, יש את ענני העשן שמקיפים את המעשן ומשווים לו מראה מסתורי. עבור מעשנים יש לכל הטקס הזה משמעות עמוקה. לכן כאשר מנסים להיגמל או להפחית עישון סיגריות ועוברים לצריכת מדודה של ניקוטין בעזרת סיגריות אלקטרוניות רבים מדווחים שחסר להם משהו. המשהו הזה זה – ענני העשן המוכרים המגיעים אחרי כל שאיפה.

אפשר להנות מענני עשן מסתוריים גם עם סיגריות אלקטרוניות

ככל שמתקדמים עם אידוי סיגריות אלקטרוניות הציפיות עולות ונראה שיצירת ענני עשן מה-E-cig הפכה לפעולה שמאדים רבים מחפשים. אז ראשית חשוב לנו לספר לכם כי גם אם עוברים לסיגריות אלקטרוניות אפשר להמשיך לייצר ענני עשן מיסתוריים. אז אם אתם רודפי עננים, המשיכו לקרוא כי מיד נגלה לכם מה צריך כדי לייצר עננים ממכשירי האידוי שלכם. נכון אולי בהתחלה לא תנצחו בתחרות ענני העשן של השנה, אבל עם הזמן תוכלו בהחלט לייצר ענני עשן מרשימים במיוחד.

איזה טאנק צריך?

כדי להפיק ענני עשן צריך סיגריות אלקטרוניות עם טנק גדול. אם קניתם סיגריה אלקטרונית קטנה כדי להנות מהדיסקרטיות שלה, אז ייתכן ותצטרכו סיגריה אלקטרונית אחרת שמגיעה עם טנק גדול. בנוסף, צריך גם התנגדות חשמלית נמוכה בין 0.2 אוהם לבין 0.6 אוהם. לבסוף, צריך גם סוללה חזקה שתתמוך בהתנגדות החשמלית הזו, אבל נדבר על הסוללה בהרחבה בהמשך.

עישון

זרימת אוויר

כדי שיהיו עננים צריך לוודא שיש תחלופה תכופה של זרימת אוויר. במקרה כזה צריך לוודא שהטמפרטורה תישמר נמוכה ושתהיה לסיגריה האלקטרונית את היכולת לשמור על טמפרטורה נמוכה לאורך זמן. שמירה על טמפרטורה נמוכה היא חשובה, אפוא, מאחר וטמפרטורה נמוכה מקטינה את הסיכון לשריפת הפתיל (כי קריר) ובמקביל טמפרטורה נמוכה מביאה אוויר טרי ורענן לתוך המכשיר וכך מעודדת את עיבוי האדים שבתנאים הנכונים הופכים לעננים.

כוח חשמלי

כדי להנות ממקסימום עננים צריך גם כוח חשמלי גדול. על כן, כדאי מאוד לרכוש מראש מכשירי אידוי שיש להם כוח חשמלי גדול. הכלל הוא פשוט – ככל שהכוח החשמלי יהיה גדול יותר כך העננים יהיו מרשימים וגדולים יותר. אם מאדים במכשיר עם W60 תקבלו עננים גדולים יותר מאשר אם תאדו במכשיר עם W30, במידה ויש לכם את אותו טנק ואותו נוזל לסיגריה אלקטרוניות.

גם הסוללה חשובה

בחירת הסוללה הנכונה חשובה אף היא כאשר רוצים להפיק עננים גדולים. יש מכשירי אידוי שבהם אין לנו הרבה אפשרויות בחירה של ואטים ( – Wattageיחידת הספק) וצריך לבחור בסוללות עם ואט מסוים בלבד. אך יש מכשירי אידוי שניתן להתאים להם סוללות שונות בעלות ואטים שונים ואיתם ניתן לחולל יופי של עננים. מודים עם מגוון רחב של אפשרויות עדיפים, אפוא, כאשר רוצים עננים.

סיגריה אלקטרונית

ומה עם נוזל לסיגריה אלקטרונית?

גם לבחירת נוזל לסיגריה אלקטרונית יש השפעה על היכולת להפיק עננים. בהקשר של נוזל לסיגריה אלקטרונית עלינו להבין שיש 2 סוגים עיקריים של נוזלים לסיגריות אלקטרוניות: PG ו-VG. היחס שלהם בנוזל חשוב מאוד. התמהיל האופטימלי ליצירת עננים הוא יחס של 50/50 PG/VG או תמהיל אחר שבו ה-VG גבוהה יותר. נוזלים עם PG גבוה לא יחוללו הרבה עננים ונוזלים שכאלו גם עלולים לשרוף לכם את הגרון.

טכניקת שאיפה

משתנה נוסף שישפיע על כמות ואיכות העננים הוא טכניקת השאיפה של המאדה. כדי להפיק מקסימום עננים צריך לשאוף חזק מהפיה של הסיגריה האלקטרונית. שאיפה חלשה או בינונית לא תספיק, גם אם כל שאר המשתנים יהיו מושלמים.

עכשיו מעונן

אם כן נראה שיש כמה אלמנטים חיוניים להפקת ענני עשן מרשימים. צריך לדאוג לטנק הנכון, לסוללה חזקה, צריך לוודא שיש תחלופה מתמדת של אוויר, שיש כוח חשמלי עוצמתי, יש לבחור נוזל לסיגריה אלקטרונית בעל יחס PG/VG נכון וגם חשוב לשאוף חזק. אם תדאגו לכל האלמנטים האלו ותתרגלו הפקת עננים באופן קבוע ומתמשך תוכלו גם אתם להפיק עננים מרהיבים ביופיים ומרשימים בגודלם.

בהצלחה!

כתיבת תגובה