מהי הדרך הטובה ביותר לצרוך קנאביס רפואי – ג'וינט, מכשיר אידוי או 'עוגייה מיוחדת'?

איך לצרוך קנאביס רפואי

כאשר מדברים על צריכת קנאביס אז היום יש הרבה יותר אפשרויות מבעבר. יש מכשיר אידוי (וופורייזר), יש ג'וינט, יש באנג, יש עוגות ועוגיות מיוחדות ועוד שיטות. בהינתן כל כך הרבה אופציות נשאלת השאלה מהי הדרך הטובה ביותר לצרוך קנאביס?

עישון נחשב לדרך המסורתית והעתיקה ביותר, אך מכשירי אידוי הופכים למאוד פופולריים בשנים האחרונות. ובאשר לאכילה של קנאביס אין מאכל שלא תוכלו "להעשיר" אותו ב- THC. אבל זה ממש לא נגמר כאן, יש לנו היום גם שמנים וספריי ועוד אמצעים שיעזרו לצרוך קנאביס ביעילות.

אז איך בוחרים מבין המבחר הגדול הזה? מה הכי טוב לנו?

התשובה לשאלה זו למעשה תלויה בכל אחד ואחת. כל אחד לפי העדפותיו, טווח המחירים המתאים לו, הנוחות האישית שלו והעוצמה של כל אמצעי. בכתבה הבאה נציג כמה מהשיטות הפופולריות  לצריכת קנאביס, כאשר המטרה שלנו היא לעזור לכם לצמצם את האפשרויות ובתוך כך לבחור את השיטה המתאימה לכם ביותר.

עישון קנאביס זו האפשרות הראשונה וגם הרווחת ביותר לצריכת קנאביס. למעשה זו גם הדרך המהירה ביותר ליהנות ממנה של THC ישירות לתוך המערכת שלנו; הקנבינואידים מגיעים אל הגוף שלנו דרך הריאות ומשם הם עוברים מהר מאוד למחזור הדם שלנו. עכשיו, תודות לכך שהדם שלנו זורם במהירות של כ-6 קילומטר לשעה (כן שמעתם נכון 6 קילומטר לשעה!!!), ברגע שה-THC מגיע למערכת הדם לוקח לו שניות בודדות להגיע אל המוח שלנו. מחקרים רבים שנערכו מוכיחים זאת, עישון זו הדרך המהירה ביותר להתמסטלות מבין כל השיטות הקיימות כיום. אך מנגד, עישון נחשב להרסני מאוד עבור הריאות שלנו, כלומר זו לא הדרך הבריאה ביותר לצרוך קנאביס.

אידוי בוופורייזר

וופורייזר – מכשיר לאידוי קנאביס

מכשיר אידוי קנאביס הוא האפשרות השנייה שנציג ותחת קטגוריה זו נכנסים הוופורייזרים השונים. אידוי קנאביס דומה מעט לעישון, אם כי עם מכשירי אידוי אנחנו מחממים את הקנאביס בעוד שעם עישון אנחנו שורפים את הקנאביס. בדיוק משום כך, וופורייזרים נחשבים לאלטרנטיבה הבריאה יותר לצריכת קנאביס. למעשה מכשירי אידוי קנאביס מבטלים את הנזק שאנחנו עושים לריאות שלנו כאשר אנחנו מעשנים קנאביס. מחקרים שנערכים ממש בימים אלו בודקים בדיוק את זה ונראה שכרגע ניתן לומר ששימוש בוופורייזר נחשב לפחות מזיק בריאותית מעישון.

אם אתם לא מכירים וופורייזרים ומכשירי אידוי חשוב לדעת שיש לא מעט סוגים, גדלים ומנגנונים, החל מסיגריות אלקטרוניות קטנות שניתן להכניס אותן לכיס ועד וופורייזר וולקנו. הוולקנו הוא גם המכשיר היקר ביותר וגם הגדול ביותר. יתרה מכך, כאשר משתמשים במכשירי אידוי אפשר להשתמש גם בשמנים שמכילים עד 80% THC (בניגוד לעד 25% שמצויים בפרח הקנאביס) מה שמבטיח "היי" עצמתי.

צריכה אורלית

אכילים – צריכה אורלית של קנאביס

אפשרות שלישית מתאימה לכל מי שאינו אוהב לעשן או לאדות קנאביס אבל כן אוהב לאכול (ובינינו, מי לא אוהב לאכול?!). למזלנו אנחנו חיים בתקופה שיש לנו יותר אפשרויות, ואכילה של קנאביס היא בהחלט אפשרות לא רעה. מבין כל האלטרנטיבות – אכילת קנאביס נמצאת בשביעייה הפותחת, ללא כל ספק. זרקו שם של מאכל אהוב, חפשו מתכון לזה עם קנאביס ברשת ובתוך שניות בודדות תמצאו את המתכון. אך כאשר מדברים על צריכה אורלית של קנאביס כדאי להיות ערים ל-2 דברים: ראשית, ייקח לכם יותר זמן להתמסטל. שנית, עוצמת ה"היי" תהיה חזקה וגם קצת ארוכה יותר.

על פי דיווחים שנאספו לכדי סקר עולה כי לוקח לפחות חצי שעה לקנאביס שנאכל "לעלות לראש", לעתים זה יכול לקחת גם שעה. שיא הסטלה מחכה לנו כשעתיים לאחר שאכלנו והיא יכולה להמשך יותר מ-6 שעות, תלוי בכמות ובסבילות של המשתמש, כמובן. הסיבה שבעטיה ה"היי" עוצמתי וממושך יותר טמון בעובדה שהקנאביס עובר דרך הקיבה ושם הוא מעוכל. העיכול משנה את הקנאביס מבחינה כימית וזה מה שגורם לעוצמת ההתמסטלות. אך לא הכול ורוד בצריכה אורלית של קנאביס.

כאשר רוכשים "עוגייה מיוחדת" מחנות למשל, אין לנו מושג כמה קנאביס הכניסו לעוגייה. כמו כן, בעלי קיבה רגישה עלולים להקיא או לחוש בחילות לאחר אכילת קנאביס. לכן אם מחליטים לאכול קנאביס, כדאי לדעת מה אתם מכניסים לפה ולצרוך את מאכל הקנאביס בצורה מתונה.

אז מה הכי מתאים לכם?

כתיבת תגובה